A vásárolt terméket személyesen, futárral vagy postai úton is visszajuttathatja az irodánk címére: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8. (Home Center Üzletközpont).
Az irodánkban nincs lehetőségünk a termék bevizsgálására, javítására. Minden esetben tovább küldjük szervizbe a hibásnak vélt órát.
2021. január 1-től vásárolt termék árától függően sávos jótállási idő került bevezetésre az új rendeletnek köszönhetően:
10.000 Forintot elérő, de 100.000 Forintot meg nem haladó eladási ár esetén 12 hónap
100.000 Forintot meghaladó, de 250.000 Forintot meg nem haladó eladási ár esetén 24 hónap
250 000 Forint eladási ár felett 36 hónap
MIK A JÓTÁLLÁS ALÓL KIZÁRÓ OKOK?
Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai, fizikai, elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.
Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túlfeszültség)
A terméken törés, repedés, égés vagy egyéb fizikai sérülés látható.
Amennyiben a terméken végzett javítási - szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
Természetes elhasználódás és kompatibilitási problémák.