MILYEN GYORSAN KAPOM MEG A RENDELÉSEM?
Készleten lévő termék akár még a megrendelés napján átvehetőek az irodánkban és bemutató termünkben. Kiszállítás választása esetén a megrendelések 1 - 2 munkanapon belül megérkeznek a választott szállítási címre. Amennyiben a termék raktár információja "Visszaigazolás alapján, kb. 8 nap!", az azt jelenti, hogy megrendelés leadása után rendeljük meg partnerünktől a választott órát. Általánosságban elmondható, hogy kb. 4-8 munkanap alatt érkezik meg a kiválasztott termék.
EREDETIEK AZ ÓRÁK?
Természetesen! Kizárólag eredeti karórákat értékesítünk minden gyári tartozékával együtt!
HOGYAN TUDJÁK ILYEN JÓ ÁRON ADNI ŐKET?
A termékpalettánk kb. 80%-át céltudatosan úgy alakítjuk, hogy a lehető legjobb árat tudjuk nyújtani a Kedves Vásárlóknak! Azért nem található meg a honlapunkon minden márkából a teljes kollekció. Részben olyan karórákat válogatunk, amelyek kifutó szériásak vagy már kifutottak, ezenkívül több nagykereskedéssel dolgozunk együtt, így válogathatunk a beszerzési forrásokból. Nem utolsó sorban, alacsony árréssel dolgozunk.
MENNYI GARANCIÁT (JÓTÁLLÁST) VÁLLALNAK A WEBÁRUHÁZBAN TALÁLHATÓ TERMÉKEKRE?
Minden termék leírásában megtalálható az adott termékre érvényes garanciális idő a "Garancia" menüpontnál. Bruttó 10.000Ft érték feletti termék esetén külön garancia levelet vagy kártyát állítuk ki a számla mellett minden esetben. Bruttó 10.000Ft alatti értékű termék esetén számlával tudja igazolni a garancia meglétét, amennyiben szükségessé vállna.
HA NEM TETSZIK A MEGRENDELT TERMÉK MIT LEHET TENNI?
Ebben az esetben a 14 napon belüli vásárlástól való elállást tudjuk javasolni. Az irodánk címére: 1173 Budapest, Csomafalva utca 1. D/8. (Home Center Üzletközpont) szükséges visszaküldeni. A csomagnak tartalmazia kell a terméket minden tartozékával együtt, számláját, garancia levelét vagy kártyáját (ha van) és a kitöltött elállási nyilatkozatot. A terméknek valóban csak megtekintett, esetleg felpróbált állapotban szükséges lennie. Elhasznált, karcos, láthatólag nem csak kipróbált - felpróbált terméket nem tudunk teljes áron visszavásárolni.
MILYEN CSOMAGOLÁSBAN KÜLDIK A MEGRENDELT TERMÉKEKET?
A csomagolás véd a szállítás során felléphető erőhatásoktól és környezeti viszontagságoktól. Ennek érdekében minden órát a lehető legtökéletesebben becsomagolunk, ami az alábbit jelenti:
1. Megfelelő méretű, 2 vagy 3-rétegű hullámkarton doboz.
2. Térkitöltő anyaggal béleljük.
3. Óra dobozát fóliába csomagoljuk.
4. Lezáró ragasztást alkalmazunk a doboz minden nyíló részénél.
5. Törékeny megjelöléssel látjuk el.
Ha, esetleg még is problámát találna a kiszállításnál, kérjük 24 órán belül jelezze ügyfélszolgálatunkon a reklamáció menüpontnál, emailben vagy akár telefonon.
ELLENŐRZIK AZ ÓRÁKAT KIKÜLDÉS ELŐTT?
Igen, minden egyes megrendelt órát csomagolás előtt szemrevételezéssel ellenőrzünk. Keressük az esetleges gyártási hibákat vagy hiányosságokat. Vizsgáljuk a szerkezet működőképességét, amennyiben a quartz szerkezetű karóra nem jár, akkor kizárólag új elemmel kerül kiküldésre. Ez sajnos egy nap csúszást jelenthet, mert ennyi az átfutási idő, hogy elvégeztessük a partner órásmesterünkkel a szakszerű elemcserét.