Barion Pixel Gyakori kérdések
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Gyakori kérdések
Gyakori kérdések



Milyen gyorsan kapom meg a rendelésem?

A rendszerünk csak olyan terméket enged megrendelni a webáruházunkban, ami valójában készleten található a saját raktárunkban. Így megrendelés után biztos lehet, hogy gyorsan megkapja a csomagját. A megrendelések 1 - 3 munkanapon belül megérkeznek a választott szállítási címre.



Mennyi garanciát vállalnak a webáruházban található termékekre?

Minden termék leírásában megtalálható az adott termékre érvényes garanciális idő a "Garancia" menüpontnál. Bruttó 10.000Ft érték feletti termék esetén külön garancia levelet vagy kártyát állítuk ki a számla mellett minden esetben. Bruttó 10.000Ft alatti értékű termék esetén számlával tudja igazolni a garancia meglétét, amennyiben szükségessé vállna.



Ha nem tetszik a megrendelt termék mit lehet tenni?

Ebben az esetben a 14 napon belüli vásárlástól való elállást tudjuk javasolni. Az irodánk címére: 1173 Budapest, Csomafalva utca 2. C/8. (Home Center Üzletközpont) szükséges visszaküldeni. A csomagnak tartalmazia kell a terméket minden tartozékával együtt, számláját, garancia levelét vagy kártyáját (ha van) és a kitöltött elállási nyilatkozatot. A terméknek valóban csak megtekintett, esetleg kipróbált állapotban szükséges lennie. Elhasznált, karcos, láthatólag nem csak kipróbált terméket nem tudunk teljes áron visszavásárolni. 



Milyen csomagolásban küldik a megrendeléseket?

A csomagolás véd a szállítás során felléphető erőhatásoktól és környezeti viszontagságoktól. Ennek érdekében minden órát a lehető legtökéletesebben becsomagolunk, ami az alábbit jelenti:

1. Megfelelő méretű, 2 vagy 3-rétegű hullámkarton doboz.

2. Biológiailag lebomló térkitöltő.

3. Óra dobozát fóliába csomagoljuk.

4. Lezáró ragasztás a doboz minden nyíló részénél. 

5. Törékeny megjelölés.

Ha, esetleg még is problámát találna a kiszállításnál, kérjük 24 órán belül jelezze ügyfélszolgálatunkon a reklamáció menüpontnál.



Ellenőrzik az órákat kiküldés előtt?

Igen, minden egyes megrendelt órát csomagolás előtt szemrevételezéssel ellenőrzünk. Keressük az esetleges gyártási hibákat vagy hiányosságokat. Vizsgáljuk a szerkezet működőképességét, amennyiben a quartz szerkezetű karóra nem jár, akkor elemet cseréltetünk benne. 

Ügyfélszolgálat

H-CS 08:00-18:00, P 08:00-14:00

Cím: Home Center Üzletközpont

1173 Bp, Csomafalva utca 1. D/8.

E-mail cím: info(a)gyenesora.hu

Telefonszám: +36 (30) 973-36-33

ZWIzODgzYT